درباره وبلاگ


امید وارم اوقات خوبی را در این وبلاگ سپری کنین این وبلاگ دو روز در میون آپدیت می شود پس دوباره هم سربزین لطفا نظر دهید


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 222
بازدید کل : 41428
تعداد مطالب : 87
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


عصر جوان دانلود گیمز
دانلود پوستر بازی کوچک ترینر و سیو بازی
یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:اخبار, :: 23:27 ::  نويسنده : علی ارکانی

استودیوی CD Projekt RED سازنده بازی The Witcher اعلام کرد که 2 بازی برای سال 2014 و 2015 برای نسل بعد دارد که قرار است با موتور گرافیکی جدید آن ها عرضه شود. در حال حاضر آن ها روی 5 بازی کار می کنند.



یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:اخبار, :: 23:26 ::  نويسنده : علی ارکانی

 بعد از به اتمام رسیدن پروژه Syndicate نزدیک به 25 نفر از اعضای استودیوی Starbreeze از این شرکت خارج شدند. پیتر تورنکوییست (Peter Tornquist) یکی از اعضای اصلی این شرکت هم جزو این 25 نفر بوده است.



یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:اخبار, :: 23:23 ::  نويسنده : علی ارکانی
 پل راستچینسکی (Paul Rustchynsky) کاگردان بازی MotorStorm RC از استودیوی بازیسازی Evolution در صحبت هایی به این موضوع اشاره کرد که PS3 هنوز راه زیادی را پیش رو دارد و مردم به این زودی نباید از این نسل نا امید شوند. صحبت های او در راستای شایعات زیاد درباره عرضه نسل بعدی کنسول ها گفته شد. او اعلام کرد که استودیوهای Sony هم اکنون در حال ساخت بازی های مختلفی برای این کنسول هستند و این موضوع بسیار هیجان انگیز است، چرا که بسیاری از آن ها هنوز معرفی نشده اند. او به این موضوع اشاره کرد که Naughty Dog یکی از استودیوهایی است که همیشه می داند از تکنولوژی هایی در اختیار دارد به چه صورت استفاده کند که در بازی هایش نوآوری وجود داشته باشد. همین موضوع باعث می شود که ما همیشه بازی های خوبی از آن ها شاهد باشیم. Sony با استودیوهای خودش بسیار خوب کار می کند و این دلیلی است که همیشه بازهای خوبی را روی این کنسول مشاهده می کنید. لازم به ذکر است که بازی MotorStorm RC درتاریخ 22 فبریه برای PSVita و PS3 عرضه می شود.
 
 


یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:بازی جاوا, :: 23:10 ::  نويسنده : علی ارکانی

 
  

The A-Team نام یک بازی اکشن بسیار زیبا می باشد که با الهام گرفتن از فیلمی که با همین نام ساخته شده ، طراحی گردیده است و شما می بایست در ۴ نقش متفاوت ، ۱۵ مرحله مختلف این بازی را با موفقیت به پایان برسانید . این بازی که تحت فرمت جاوا می باشد برای گوشی های دارای رزولوشن ۲۴۰×۳۲۰ ساخته شده است .



ادامه مطلب ...


یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:بازی جاوا, :: 23:7 ::  نويسنده : علی ارکانی

 


 

  


بازی بسیار زیبای The Wolfman برای گوشی های دارای پلت فرم جاوا دارای رزولوشن های ۱۲۸×۱۲۸ ، ۱۷۶×۲۰۸ ، ۱۲۸×۱۶۰ ، ۲۰۸×۲۰۸ و ۲۴۰×۳۲۰


ادامه مطلب ...


یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:بازی جاوا, :: 23:6 ::  نويسنده : علی ارکانی

 


 

  


بازی بسیار زیبا و جذاب Second Velocity یکی از جدیدترین و گرافیکی ترین بازی های مسابقه ای موبایل می باشد که به تازگی توسط شرکت Disney و در رزولوشن های ۱۷۶×۲۰۸ ، ۲۴۰×۳۲۰ ، ۳۲۰×۲۴۰ و ۳۵۲×۴۱۶ تحت پلتفرم جاوا تولید طراحی گردیده است که قابلیت نصب بر روی تمامی گوشی های پشتیبانی کننده از این فرمت را داراست .

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:بازی جاوا, :: 22:56 ::  نويسنده : علی ارکانی


 

 

  

بازی های خانه سازی هم دوستاران فراوانی دارند.و حال مژده به دوستاران این بازی ها بازی Flexis یم بازی در سبک خانه سازی است ه از گرافیک زیبای بر خوردار است .امید وارم این بازی را دانلود کنید و از آن راضی باشید.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:بازی جاوا, :: 22:56 ::  نويسنده : علی ارکانی

 
  

به دنبال یک بازی با اکشن زیبا هستید؟ ما بازی Time Crisis Elite را به شما پیشنهاد می کنیم.
این بازی یکی از موفقترین بازی های آندروید و آیفون است.که ورژن جاوا آن نیز ساخته شده است که از گرافیک بسیار زیبایی برخوردار است و میتواند شما را ساعت ها سرگرم کند.امید واریم از این بازی خوشتان بیاید.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:بازی جاوا, :: 22:54 ::  نويسنده : علی ارکانی

 


 

  


بازی آسفالت 6 یکی از محبوب ترین و پر گرافیک ترین بازی های آندروید بر روی اسمارت فون هاست.
این بار شرکت گیم لافت این بازی زیبا را با فرمت جاوا با گرافیکی قابل قبول برای گوشی های موبایل معمولی ارائه کرده است.امید واریم این بازی را دانلود کنید و از آن خوشتان بیاید.


ادامه مطلب ...


یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:بازی جاوا, :: 22:50 ::  نويسنده : علی ارکانی

دانلود بازی فوق العاده Street Basketball          

Street Basketball Mobilebazy.com 1 دانلود بازی فوق العاده Street Basketball

بازی فوق العاده Street Basketball را در اختیار شما عزیزان در سایت موبایل بازی قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این بازی لذت کافی را ببرید.

 

 



ادامه مطلب ...


 دانلود بازی فوق العاده جذاب ۴ Elements Puzzledom

4 Elements Puzzledom Mobilebazy.com  دانلود بازی فوق العاده جذاب 4 Elements Puzzledom

بازی فوق العاده جذاب ۴ Elements Puzzledom را در اختیار شما عزیزان در سایت موبایل بازی قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این بازی لذت کافی را ببرید.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:جاوا,بازی, :: 22:48 ::  نويسنده : علی ارکانی

 دانلود بازی جذاب Apotheosize

Apotheosize Mobilebazy.com  دانلود بازی جذاب Apotheosize

برای این لحظه یک بازی برای پلتفرم جاوا و با رزولوشن ۳۲۰×۲۴۰ آماده کرده ایم. بازی دارای گرافیک بالایی برخورد دار می باشد اما چیزی که بسیار جالب است این است که بازی به شدت معتاد کننده است. ماجرایی بودن این بازی یکی از نکات مثبت بازی می باشد. این بازی هم اکنون از سایت موبایل اول قابل دریافت می باشد.



ادامه مطلب ...


 


شرکت اکتیویژن ۹ اسکرین شات از بازی Prototype 2 منتشر کرده است که تعدادی از حرکات و تعدادی از دشمنان را در محیط بازی نشان می دهد.Prototype 2 در تاریخ ۲۴ اوریل ۲۰۱۲ برای PS3 و XBOX 360 و در تاریخ ۲۴ جولای برای PC منتشر خواهد شد.

 

ببینید در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:Game's poster, :: 19:30 ::  نويسنده : علی ارکانی
 
 
سلام
 
 
 
 
 
  چند تصویر تازه از بازی  Far Cry 3 منتشر شده .
 
 
  داستان بازی در مورد شخصی به نام James Brody است که همراه با نامزد و یکی از دوستانش به عنوان گردشگر وارد یک جزیره می شوند که مردم این جزیره دیوانه هستند و نامزد جیمز به دست آن ها ربوده می شود.
 
 
 
 
 
  این بازی در ششم سپتامبر برای xbox 360, ps3 و pc منتشر می شود .
 
 
 
 
 
  برای دیدن تمام تصاویر به http://www.vg247.com/2012/02/16/far-cry-3-screenshots-show-explosions-crazy-locals/ مراجعه کنید .
 
به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب ...


 استودیو ی آمیتیس بازی رایان ، سازنده ی بازی “مبارزه در خلیج عدن”، به تازگی اقدام به انتشار تصاویری (اسکرین شات) از گیم پلی این بازی کرده. این استودیو قرار است به زودی دمویی از گیم پلی این بازی منتشر کند. این بازی پیش از این با نام “جنگ در خلیج عدن ” شناخته می شد. این بازی که یکی از بازی های خوب و غافلگیر کننده ی نمایشگاه بازی های تهران بود، چند وقت پیش تغییر سبک داده و از اکشن سوم شخص تبدیل به یک بازی اکشن اول شخص شده بود.

این بازی توسط موتور پایه ی یونیتی تولید می شد.
نبرد در خلیج عدن ، داستان نبرد های نیرو ی دریایی ایران و دزدان دریایی را در خلیج عدن به روایت می کند.
از نظر جلوه های بصری ، همانطور که در اسکرین شات ها می بینید ، بازی در سطح بسیار خوبی قرار دارد.

نبرد در خلیج عدن قرار است در هفه ی دفاع مقدس به طور رسمی رو نمایی شود.

 

ببینید در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب